Tidigare i år rapporterades det att en uppföljare till The Beekeeper var på gång, och att Jason Statham skulle återvända i huvudrollen, men denna gång med en ny regissör vid rodret: Timo Tjahjanto, som för närvarande även arbetar med Nobody 2. Nu har detta bekräftats officiellt.
Via ett inlägg på sociala medier har Amazon MGM Studios avslöjat att The Beekeeper 2 är under utveckling och att de ansvarar för filmens distribution. Med tanke på att Amazon även äger Prime Video är det troligt att filmen landar där efter sin biopremiär.
<social>https://www.instagram.com/p/DJUfPorvB0u/</social>
Några exakta detaljer om när inspelningen drar igång har ännu inte avslöjats, men planen verkar vara att kamerorna ska börja rulla någon gång i höst.
<bild>Vad tyckte du om första The Beekeper?</bild>