En lite udda utannonsering av uppföljaren till Lords of the Fallen skedde som en följd av att Geoff Keighley lade upp en bild på X. Med hjälp av denna bild spekulerades det om det var det efterlängtade Lords of the Fallen 2. Under gårdagen skrev Marek Tyminski som är chefen över CI Games namnet på spelet direkt på X och kopplade det till bilden Geoff lade ut tidigare. Om tanken var att överraska spelarna på Gamescom är det numera försent. Du kan se hans meddelande nedan.
<social>https://x.com/tyminski_marek/status/1955501600543486107</social>
<bild>Vi vet lite om uppföljaren i nuläget, men det är bekräftat att den kommer att visas upp nästa vecka.</bild>