Nä, det gick kanske inte riktigt som planerat för Sonos när de lite väl hastigt och lustigt fick för sig att uppdatera sin app i samband med lanseringen av sina nya hörlurar.
Flera funktioner som tidigare funnits tillgängliga var plötsligt spårlöst försvunna, eller fungerade otroligt dåligt i den nya appen. Något som inte helt oväntat gjort flera användare rätt upprörda.
Två månader har hunnit förflyta sedan den nya appen lanserades och Sonos har äntligen fått för sig att be om ursäkt för hela blundern, samt presentera en tidsplan för att komma till rätta med allt.
På sin blogg skriver man:
We know that too many of you have experienced significant problems with our new app which rolled out on May 7, and I want to begin by personally apologizing for disappointing you. There isn’t an employee at Sonos who isn’t pained by having let you down, and I assure you that fixing the app for all of our customers and partners has been and continues to be our number one priority.
We developed the new app to create a better experience, with the ability to drive more innovation in the future, and with the knowledge that it would get better over time. However, since launch we have found a number of issues. Fixing these issues has delayed our prior plan to quickly incorporate missing features and functionality.
Since May 7, we have released new software updates approximately every two weeks, each making significant and meaningful improvements, adding features and fixing bugs. Please see the release notes for Sonos software updates for detailed information on what has been released to date.
Därefter listar man en rad förbättringar som utlovas under juli, augusti, september och oktober. Däribland förbättrad stabilitet, korrekt implementation av musikbibliotek, förbättrad volymkontroll, förändringar i gränssnittet baserat på feedback från kunder och mycket mer.
Har du blivit påverkad av Sonos nya app och vad är dina tankar om den?
<bild>Sonope.</bild>